تخفینو تخفینو .

تخفینو

طراحی کفش در دوران مدرن

 

در قرن 20 با ایجاد و رونق فرهنگ پاپ آمریکایی که با تمایل به متفاوت بودن ، منحصر به فرد بودن و عضویت در یک خرده فرهنگ خاص همراه بود ، موفقیت بزرگی در فروش کفش بوجود آمد. مواد اولیه ارزان تر ، ساختارهای جدید و سبک زندگی متفاوت باعث تغییر چهره آقایان و خانم ها شد. کفش مردانه و زنانه فانتزی و با کیفیت بالا با تغییر کفش های رنگارنگ مرسوم ، مد روز تغییر یافت. بازیگران و خوانندگان هالیوود تأثیر زیادی در شکل گیری و محبوبیت این کفش جدید داشتند. گروه بیتلز کفش های چلسی ، آدری هپبورن بازیگر پاشنه بچه گربه ها را محبوب کرد و دختران مدرسه کفش های ماری جین را در دهه 5 پوشیدند.

 

با افزایش تعداد زنان شاغل ، روند پاشنه بلند تغییر می کند. سیستم عامل های محبوب در دهه های 7 و 8 محبوبیت خود را از دست دادند و در دهه 9 با کفش های پاشنه کوتاه تغییر یافتند.

 

.

تاریخچه کفش جالب و جذاب است. این تقسیم دقیق جامعه به طبقات ، تغییر مد در دوره های مختلف را نشان می دهد. برخلاف این روزها ، مد هر 10 یا حتی 100 سال تغییر می کند ، نه هر فصل. مواقعی وجود داشت که زنان نمی توانستند کفش پاشنه دار بپوشند ، برده ها برای تشخیص آنها از سایر افراد کفشی ندارند و افراد نجیب از نظر شیک و پیشرفته بودن کفش هایشان با یکدیگر رقابت می کردند. وقتی نگاهی به کفش های باقیمانده می اندازیم ، دهانمان کاملاً باز می شود. چگونه ممکن است مردان کفش های پاشنه دار تا 30 سانتی متر داشته باشند؟

 

امروز ، در بازار آزاد و جامعه و هیچ قانونی برای محدود کردن حقوق بشر ، می توانیم هرچه دلمان بخواهد بپوشیم. ما می توانیم روند مد را دنبال کنیم و متناسب با روحیه یا کد لباس خود ، کفش های مختلفی را برای هر موقعیت و موقعیت پیدا کنیم. فرصت های شگفت انگیز قرن بیست و یکم و فناوری به ما امکان می دهد از کفش های با کیفیت ، بادوام و شیک برخوردار باشیم. و نه فقط یک جفت بلکه یک کمد کامل پر از کفش های مد روز! پس برای خرید و اطلاع از قیمت کتونی آدیداس و نایک و بسیاری از برند های مطرح دنیا به فروشگاه تخفینو مراجعه کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۷:۱۵ توسط:maleki موضوع: نظرات (0)